W coachingu każdy realizuje swój indywidualny cel, który sobie postawił i o którym myśli, że cel ten niesie konkretną wartość. (Tutaj przyda się kompetentny coach, który pomoże znaleźć wartości, jakie stoją za celem klienta). Myśląc o celu i jego realizacji, warto mieć świadomość nie tylko tego, co dzięki jego realizacji zyskamy, ale też z czym będziemy się musieli być może pożegnać. Taki rachunek zysków i strat. Dlaczego ważne, aby mieć tego… Czytaj więcej »
Bardzo często zadaję menedżerom pytanie: co uważają za najważniejsze dla sprawnego funkcjonowania firmy?
W każdej firmie spotykają się osobowości, mające różne motywacje, oczekiwania, nawyki, doświadczenia oraz umiejętności.
Kiedy klient staje się dociekliwy, ma wiele pytań lub podważa cenę produktu, część sprzedawców wpada w popłoch i różnymi, nie zawsze skutecznymi, sposobami usiłuje przekonać klienta do swoich racji.