Trener, konsultant, menedżer. Posiada dwunastoletnie doświadczenie trenerskie. Od 1996 pracował jako handlowiec, a od 2004 do chwili obecnej jako szef sprzedaży. Jednocześnie od 2001 jest trenerem biznesu. Posiada szeroką wiedzę praktyczną w obszarze sprzedaży, budowania sieci sprzedaży, zarządzania sprzedażą, negocjacji oraz obsługi klienta. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Ukończył również studia „Zarządzanie Sprzedażą” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Od lat szkoli i doradza, pracuje z handlowcami nad zwiększaniem skuteczności i efektywności ich działań. Szkolenia te to projekty, które w większości przypadków kontynuowane są na przestrzeni kilku lat. Specjalizuje się w rozwijaniu umiejętności w następujących obszarach: techniki sprzedaży, sprzedaż dla zaawansowanych, budowanie sieci sprzedaży i zarządzanie siecią, negocjacje handlowe, negocjacje kupieckie, profesjonalne prezentacje, coaching handlowy, budowanie trwałych relacji z klientami, obsługa klienta, telemarketing, sprzedaż przez telefon, train the trainers (szkoła trenerów we Wrocławiu), zarządzanie sobą w czasie.
Jako trener specjalizuje się w prowadzeniu cykli warsztatów sprzedażowych na poziomie zaawansowanym, co oznacza, że uczestnicy trenują na nich konkretne, wybrane i kluczowe dla sukcesu w sprzedaży umiejętności. Oprócz intensywnego treningu, koncentrującego się na strategicznych umiejętnościach, uczestnicy otrzymują pełen feedback (informację zwrotną) odnośnie aktualnego poziomu umiejętności oraz koniecznych działań rozwojowych na przyszłość.
Zaufało mu szereg organizacji z następujących branż: produkcyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, energetycznej, logistycznej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej, obuwniczej, grzewczej, samochodowej, wydawniczej.
Referencje są dostępne na życzenie.