Profesjonalna obsługa klienta
Szkolenie adresowane są do osób pracujących na co dzień z klientem: specjalistów, konsultantów, sprzedawców, handlowców oraz tych, które chcą przygotować się do pracy z klientem, rozwijając niezbędne w tym zawodzie umiejętności.
- Efektywna komunikacja w kontakcie z klientem:
- autoprezentacja
- budowanie profesjonalnego wizerunku – najważniejsze zasady
- moja rola w budowaniu wizerunku firmy
- Znaczenie mowy ciała w bezpośrednim kontakcie.
- sygnały niewerbalne i ich prawidłowa interpretacja – zasady, ćwiczenia, gry rozwijające umiejętności komunikowania się
- Komunikacja werbalna:
- posługiwanie się językiem klienta – unikanie slangu branżowego: praca grupowa, ćwiczenia indywidualne
- język pozytywów – praca indywidualna, dyskusja
- język korzyści – prezentacja, praca w grupach
- Aktywne słuchanie:
- zadawanie właściwych pytań; rodzaje pytań oraz ich umiejętne zastosowanie
- parafrazowanie – poznanie zasad oraz ćwiczenia w grupach
- budowanie relacji – zasady oraz sposoby
- Komunikacja asertywna:
- asertywność w kontakcie z klientem: czym jest, w jakich sytuacjach znajduje zastosowanie
- radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów – techniki i style
- warsztat pracy z zastrzeżeniami – meta plan
- Standardy obsługi reklamacji:
- reklamacja uzasadniona: zasady obsługi, standard, ćwiczenia przyjmowania reklamacji
- jak wykorzystać sytuację reklamacyjną do utrwalania relacji klientem
- reklamacja nieuzasadniona: zasady obsługi, standard, ćwiczenia przyjmowania reklamacji
- Zakończenie szkolenia
- podsumowanie i utrwalenie zagadnień
- cele rozwojowe dla uczestników po szkoleniu
- ankiety
Informacje:
Miejsce szkolenia: Wrocław. Szkolenia trwa 1 dzień, od godz.09.00 do 17.00.
Aby zapisać się na szkolenie, prosimy o kontakt na adres: biuro@traininghouse.pl
Minimalna ilość uczestników w grupie to 6 osób; maksymalna 12.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w wersji zamkniętej – dla określonej grupy pracowników w firmie.